[Fanda] Track-at-once Disc-at-once

František Ollé frantisek.olle na netopier.sk
Čtvrtek Září 11 20:20:02 CEST 2014

Zdravím Fandovia!
V ktorých prípadoch napaľovania použiť ktorú z týchto dvoch metód, pretože som čítal o tom rôzne články, ale názory sú rôzne a preto sa pýtam vás, že čo používate v praxi.
Ja mám aspoň také skúsenosti, že ak som vypaľoval aj audio CD ak som napálil Disc-at-once, tak mi to staršie CD prehrávače nechceli prehrávať, ale ak som napálil Track-at-once, tak mi to aj tie staršie prístroje brali bez problémov. Máte aj vy podobnú skúsenosť? A ešte by som sa chcel opýtať, že aký je rozdieľ medzi multi session diskom a bez multi session? Pretože ak napaľujem Tao tak môžem tiež pridávať dáta a ak napaľujem Dao tak už dáta nemôžem napáliť teda pridávať, pretože sa vypaľuje celý disk naraz a teda laser sa pri každom súbore nevypne ako pri Tao.
Za pomoc vopred srdečne ďakujem.