[Fanda] Notebook se mi nevypíná automaticky, musím ho vypnout ručně

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Čtvrtek Září 11 18:34:04 CEST 2014

Typoval by som, že zamrzne nejaká aplikácia a windows sa pýta, či ju
naozaj chcete ukončiť. U mňa pomohlo stlačiť medzeru, čím sa potvrdilo
tlačidlo ukončiť ihneď. ale bolo by dobré, ak by na to mohol pozrieť
niekto, kto vidí, či tam vybehne nejaké okno.

Dňa 11. 9. 2014 o 17:37 Jarek Krcmar napísal(a):