[Fanda] avast a revouninstaller

Rick Wakeman Wakeman na seznam.cz
Čtvrtek Září 11 13:33:59 CEST 2014

Zdravím,
do podobné situace při špatné odinstalaci Avastu jsem se také kdysi dostal.
Pomohla již zmíněná utilita. U mne šla použít jen v nouzovém režimu, i když
se zde kdysi psalo, že nouzový režim není nutný. Jen chci doplnit, že jsem
tehdy nevěděl, že Avast není zcela odinstalován a tak jsem se pokoušel
nainstalovat AVG. To smetí z Avastu způsobovalo, že program AVG stejně nešel
nainstalovat.
     Pavel

----- Original Message -----
From: "Martin Beran" <jazzeman na seznam.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Thursday, September 11, 2014 12:06 PM
Subject: Re: [Fanda] avast a revouninstaller

Ahoj,
to bych nedělal, v systému to stejně zůstane a dáte-li tam jiný antivir,
může to dle mého dělat bordel.
Avast má nějaké svoje sebeobranné mechanismy, aby jej nějaká havěť jen
tak nemohla odstřelit. Ty se dají vypnout v nastaveních, ale normálně
jde celkem pohodlně Avast odinstalovat přes ovládací panely.
Teď, když jste ho ale takhle nabořila, budete muset použít ten jejich
odinstalátor, jak už tu někdo psal a to bez oka nejspíše nepůjde, kdysi
jsem si právě Revo Uninstallerem takhle s Avastem zavařil.
Martin.