[Fanda] Jak zjistit Win 32 nebo 64 bit?

Petr Oberreiter oberreiter na braillnet.cz
Čtvrtek Září 11 12:57:43 CEST 2014

Dobrý den,

Tyto informace zjistíte v informacích o systému, vyvoláte je buď kombinací
Windows Pause nebo když na ploše budete stát na aplikaci Počítač, tak její
vlastnosti (buď v kontextovém menu nebo kombinací Alt+Enter).

V okně, které se objeví, najdete spoustu informací, mimo jiné i Vámi
požadovanou o systému. Jen pozor, že se na ní nedostanete pomocí Tabulátoru,
musíte si nějak pomocí prostředků vašeho odečítače dané okno prohlédnout a
to buď přes JAWS kurzor nebo pomocí přečtení celého okna (Insert+b) či
pomocí zobrazení okna ve Virtuálním prohlížeči (zkratka Insert+Alt+w).

A navíc, toho, že si nainstalujete špatnou verzi JAWSu se obávat nemusíte,
to prostě instalace nedovolí.

Tak snad budete v hledání informace úspěšná, hezký den, Petr Oberreiter.

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] za uživatele Petra Dvorská
Odesláno: 11. září 2014 12:46
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Předmět: [Fanda] Jak zjistit Win 32 nebo 64 bit?

Zdravím na konferenci!
Mohl by mi, prosím, někdo poradit, jakým způsobem zjistím, jestli mám na
svém notebooku nainstalovaný Win 7 32 nebo Win 7 64 bit? Bezpečně vím, že ve
stolním počítači mám 32 bit, ale u notebooku, který mám krátce, si to prostě
nepamatuji. Existuje např. nějaká klávesová zkratka pro Jaws, kterou by se
to dalo zjistit?
Mockrát všem děkuji za radu a možná neinteligentní dotaz, ale nerada bych si
do notebooku nainstalovala novou verzi Jawsu, která by nebyla kompatibilní s
jeho systémem.

Petra