[Fanda] Jak zjistit Win 32 nebo 64 bit?

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Čtvrtek Září 11 12:54:30 CEST 2014

Dobrý deň,

verziu operačného systému zistíte po vyvolaní dialógu vlastností na
ikone počítač, teda kontextové menu, resp. pravý klik na ikone počítač a
v zobrazenom menu potvrdenie položky vlastnosti.

nerada bych si do notebooku nainstalovala novou verzi Jawsu, která by
nebyla kompatibilní s

jeho systémem. - pri JAWS-e sa tohto myslím obávať nemusíte, 64b verzia JAWS-u sa do 32b systému nenainštaluje a naopak tiež nie.

S pozdravom,
Peter Halada