[Fanda] avast a revouninstaller

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Čtvrtek Září 11 12:06:10 CEST 2014

Ahoj,
to bych nedělal, v systému to stejně zůstane a dáte-li tam jiný antivir,
může to dle mého dělat bordel.
Avast má nějaké svoje sebeobranné mechanismy, aby jej nějaká havěť jen
tak nemohla odstřelit. Ty se dají vypnout v nastaveních, ale normálně
jde celkem pohodlně Avast odinstalovat přes ovládací panely.
Teď, když jste ho ale takhle nabořila, budete muset použít ten jejich
odinstalátor, jak už tu někdo psal a to bez oka nejspíše nepůjde, kdysi
jsem si právě Revo Uninstallerem takhle s Avastem zavařil.
Martin.