[Fanda] Různé závady, jak je vyřešit

Středa Září 10 17:02:41 CEST 2014

Dobré odpoledne Jarku,

Vaše ochota pomoci je sice chvályhodná, nicméně paní Pudilová již má
přislíbenu servisní návštěvu, v rámci které bychom měli všechny níže
zmiňované připomínky vyřešit, takže je myslím zbytečné, aby se
problému věnoval tucet dalších lidí, kteří nota bene vůbec netuší, a
jaký jde počítač, jaké verze programů jsou zde nainstalovány atd.

S pozdravem

Michal Jungmann
GALOP sro.