[Fanda] Různé závady, jak je vyřešit

Jarek Krcmar kjarek1 na seznam.cz
Středa Září 10 16:42:11 CEST 2014

Dobrý večer fandové,
kamarádka mě pověřila, abych vám poslal zprávu, v níž popisuje problémy
s počítačem.
Má Windows 7 Home a Jaws 15.

--
Jarek

Při spuštění a vypnutí počítače skoro neslyším žádný zvuk. Vím, že
počítač se spustil až tehdy, když slyším oznámení, že Jaws je připraven.
Když chci přehrát DVD, program, ve kterém se DVD přehrává, říká stále
dokola: Ciberlink pover dvd a nelze ho um čet.
Když je vypnutý šetřič obrazovky a znova chci pracovat, objeví se bílá
plocha, kde není nic vidět, ani ikony, ani programy na liště. Když
pohybuji šipkou nahoru a dolů, zobrazují se postupně ikony.
V případě,  zapnutého šetřiče obrazovky je to tak, že když něco
poslouchám a ukáže se šetřič obrazovky, Jaws  přestane mluvit.
V posledních několika dnech třikrát zhasla obrazovka, Jaws přestal
mluvit, ale počítač se nevypnul.
Když chci zjistit velikost a typ písma klávesovou zkratkou insertt+f,
ozve se jen: bodů..., i když je kurzor na konkrétním znaku nebo i když
je text označený. Někdy to neřekne ani konkrétní typ písma, jenom oznámí
různé typy písma a různé styly. Je možné
nastavit Jaws tak, aby říkal konkrétní informace?
Když vstoupím do Skype, ozve se oznámení "neznámé pole". V nápovědě se
zobrazí informace, že Skypewatch byl načten starým způsobem a že nebude
fungovat
správně. Jak načíst Skypewatch správně? Když s někým mluvím, druhá
strana mě špatně slyší. Jak mám nastavit Skype, aby mě druhá strana
slyšela dobře? Mikrofon
je v pořádku.
Jak odeslat soubor e-mailem přes kontextové menu, když možnost odeslat
e-mailem není k dispozici, a to jak současně s komprimací souboru z
disku, tak při přeposlání souboru z internetové stránky? V Thunderbirdu
není možnost nastavit přiřazení, v ovládacích
panelech také ne.
Finereader 12 je zřejmě špatně nainstalovaný. Když otevřu obrázky ve
Finereaderu a chci je uložit, nemohu se klávesovými zkratkami F10, alt
ani Tab pohybovat v menu. Přepnutí na
aplikaci pomocí Alt+Tab také nepomáhá. Musím stisknout Alt+F4, abych
aplikaci zavřela, v tu chvíli se dá šipkami v menu pohybovat a zvolit
uložení souboru. Když ale uložení potvrdím, zobrazí se chybová hláška:
ABBYY FineReader 12
Došlo k vnitřní chybě programu:
d:\build\12.0.1\tech\0\awl\inc\windowawl.inl, 307.
Zdena