[Fanda] Problém se skype

Tomáš Vrtek vrtek.tom na seznam.cz
Středa Září 10 10:38:48 CEST 2014

Zdravím,

Mám od včerejška následující problém. Nevím, zda mezi tím existuje přímá
souvislost, nicméně jsem si nainstaloval do počítače nový Jaws 15 a od
té doby mi nefunguje skype. resp. když jej spustím, tak se objeví
hláška, že program přestal pracovat a následně mi nabídne jej ukončit,
přitom před nainstalováním nového Jawsu mi fungoval normálně. Zajímalo
by mě, zda je mezi tím nějaká souvislost, případně jak tohle vyřešit?
Používám Win7 64bit.
Díky.
Zdraví
Tomáš Vrtek
P.S. Jenom doplním, že přeinstalace ani nainstalování nových skryptů
nezabraly, ještě mě napadá, zda se něco nemohlo stát při odistalování
starší verze Jawsu...?