[Fanda] nemáte tip na program pre zistenie neznámeho hardware?

Úterý Září 9 09:30:24 CEST 2014

Ahojte,
mám tu počítač s xp a neznáme zariadenie video controller. Je jasné, že
to bude grafická karta, ale netuším, že aká. Najviac sa v tejto
súvislosti spomína program Everest home, ale ja som z jeho štruktúry
pochopil, že vie vypísať informácie iba o nainštalovaných veciach v
počítači. Vedel by ma niekto nakopnúť, ako ho prinútiť, aby mi oznámil,
akú grafiku mám hľadať, prípadne odporučiť nejaký iný program na tento účel?
s vďakou Peťo