[Fanda] dotaz na dostupnost programu avast s odečítači

estrella estrellacz na gmail.com
Úterý Září 9 04:10:29 CEST 2014

Dobrý den, díky za upřesnění, měla bych dotaz, jak mohu avasts jawsem
odinstalovat nebo s nvda? díky. Petra Lásková

--
S pozdravem:
Petra Lásková, DiS.

---
Tato zpráva neobsahuje viry ani jiný škodlivý kód - avast! Antivirus je aktivní.