[Fanda] Konverze do Wordz z WPD 7 Win, T602 Kam a WPS

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pondělí Září 8 22:03:44 CEST 2014

Díky oběma, ten T602 Viewer je opravdu dobrý, ač jsem na něj kápl ještě
dřív, než jsem si ho přečetl.
Pro konverzi z WordPerfectu jsem si stahl sadu konverzních programů
Dixillion Document - perfektně převede do Wordu.
wps se mi otevírá ve Worksu, i když při startu protestuje a nabádá, abych
ho reinstaloval.
Ještě jednou díky - zase to zafungovalo - jak se zeptám ve Fandovi, skoro
okamžitě na to přijdu sám.
Miloš