[Fanda] dotaz na dostupnost programu avast s odečítači

Rastislav Kiss rastik.kiss na gmail.com
Pondělí Září 8 18:12:15 CEST 2014

Dobrý deň,
s odočítačom jaws 13 nie je žiadny problém a pri výsledkoch testu sa
dajú prezerať jaws kurzorom no keď nájde nejaký vírus tak je v tom
celkom chaos ale už som tam napísal a odpísali mi že moju požiadavku
zvážia a a možno zakomponujú do novších verzí no od vtedy ešte nevišla
tak uvidíme. Avast upredňostňujem hlavne kôli kvalite no vhod prídu aj
nástroje akým je napr. software updater ktorý vám vypíše programi v
svojej databázi ako sú napr. miranda, thunderbird, firefox atď a jedným
kliknutím ích možno aktualizovať.
R.K.
Dňa 8.9.2014 o 16:41 estrella napísal(a):