[Fanda] Konverze do Wordz z WPD 7 Win, T602 Kam a WPS

gp1 gp1 na nextra.sk
Pondělí Září 8 16:46:05 CEST 2014

Ahoj Miloš!
Pre T 602 bola v Chipe svojho času utilitka T602 wiever. V nej sa dalo
otestovať a nastaviť rôzne kodovanie a  výsledok uložiť ako RTF.
Okrem rôzneho kodovania T602 používal aj príponu TXT a DOC.
Chiwriter bol tiež unikátny formát, ale pri exporte do ASCII zmizli vzorce,
takže som to riešil tak, že som z editora jednak vyexportoval text a k tomu
aj text vytlačil.
Tým pádom sú korektné podklady na zreštaurovanie a zalomenie do nového
formátu.
Peter
----- Pôvodná správa -----
Od: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odoslané: 8. septembra 2014 15:55
Predmet: [Fanda] Konverze do Wordz z WPD 7 Win, T602 Kam a WPS

Ahoj, Fandové,
objevil jsem své staré CD s různými dokumenty ve formátech Word Perfect 7
ori Windows, T602 DOS Kamenických, Worksy wps. Mám Word 2013, Windows 8.1 a
včera jsem dost času trávil na tom, abych našel něco, čím bych tyto
dokumenty převedl.
Snažil jsem se pomocí filtrů ve Wordu - neúspěšně, stahl jsem a
doinstaloval microsoftí, ale i jiné - taky neúspěšně, za on-line službu
chtějí za měsíc 9 euro,
Woks nějak nainstalovat šel, ale přemýšlím o instalaci Trial WP x7, co s
tou T602, aby vyšla správně čeština? Máte někdo pro mě nějaké jiné lepší
řešení?
Díky. Miloš