[Fanda] Konverze do Wordz z WPD 7 Win, T602 Kam a WPS

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pondělí Září 8 15:55:27 CEST 2014

Ahoj, Fandové,
objevil jsem své staré CD s různými dokumenty ve formátech Word Perfect 7
ori Windows, T602 DOS Kamenických, Worksy wps. Mám Word 2013, Windows 8.1 a
včera jsem dost času trávil na tom, abych našel něco, čím bych tyto
dokumenty převedl.
Snažil jsem se pomocí filtrů ve Wordu - neúspěšně, stahl jsem a
doinstaloval microsoftí, ale i jiné - taky neúspěšně, za on-line službu
chtějí za měsíc 9 euro,
Woks nějak nainstalovat šel, ale přemýšlím o instalaci Trial WP x7, co s
tou T602, aby vyšla správně čeština? Máte někdo pro mě nějaké jiné lepší
řešení?
Díky. Miloš