[Fanda] Nvda a braillské řádky Focus

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Pondělí Září 8 14:59:22 CEST 2014

Na výstupní tabulce nastavte češtinu a na vstupní nechte angličtinu, protože
na ní čeština není. Mám focus a takto nastavené Nvda.

S pozdravem

Jan Danko

E-mail: jan.dank na seznam.cz
Mobil: 605 742 899
Skype: honza-jarov

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] za uživatele vodicka
Odesláno: 5. září 2014 22:12
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Předmět: [Fanda] Nvda a braillské řádky Focus

Zdravím vás fandové,

chtěl bych se zeptat, zda mohu pracovat s braillským řádkem Focus také pod
nvda. S Jawsem funguje dobře, ale pod nvda nevím, jak ho mám rozchodit.
Vypátral jsem, že by to jít snad mělo, ale jak? Stačí možná nakopnout, pokud
se to už probíralo a mě to v té chvíli nezajímalo, tak jsem to pustil z
hlavy.
Mám windows 7 64 a braillský řádek Focus 40 (ten starší) a jaws 14.

Předem děkuji za tipy.

Vláďa