[Fanda] FW: Nová verze HolzTV

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Neděle Září 7 21:29:33 CEST 2014

Zdar Mirku,
a koukni ještě na tzv. verzi "bez sapi". Ta dle mého vypadá ještě
zajímavěji. U mne to, co ukazuješ vypadá na verzi"se sapi". Mimochodem,
jak se má projevovat ta verze se sapi oproti té druhé. Ani v jedné verzi
jsem doposud nezjistil žádný rozdíl v projevech. Tedy v té nové je
bohužel problém s oknem programu, jeho velikostí a rozložením prvků.Je
to fakt škoda Tabováním se to ovládá trošku nadlouho. Mimochodem, kdy a
jak se spouští/má spouštět mp3directcut?
Tady v té verzi už konečně konvertuje na mp3. To v minulé testovací
nějak nechodilo.
Honza

Dne 7.9.2014 v 17:51 Jaromír Vít napsal(a):
> Zdravím, škoda, že tak dobrý program je zdegradovám rozbitým
> uživatelským rozhraním.
> Důkaz v příloze. Mirek

>>> 12. Přibyl zvlášť program Holzradio na sledování a nahrávání rádií z
>>> DVB-T.
>>> 15. Přidána možnost pohybovat se klávesou CTRL + tat po záložkách tv a
>>> pod
>>> Odkazy:
>>> www.holzinger.yc.cz/utility.htm
>>> www.holzinger.jepice.cz/utility.htm