[Fanda] Asi je vypadek Skype

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Neděle Září 7 18:14:20 CEST 2014

Ahoj fandové. Není u vás výpadek Skype? Když jsem dal odhlásit se ze Skype a
po spuštění jsem se chtěl přihlásit, tak prý na obrazovce se neobjeví ta
tabulka pro přihlášení. Ale s Nvda se s rozšířenou objektovou navigací
dostanu na různé prvky, jako jsou úseky, položky v seznamu nebo po rozbalení
formuláře na editační pole pro zadání jména a hesla. Jen mi na to nejde
klikat myší, když přesunu kurzor myši na prohlížený objekt. Když se zkusil
spustit Skype na našem stolním počítači, kde mají rodiče svůj Skype účet,
tak se tam objeví, že se přihlašuje a nic se neděje. A při předchozích
přihlašováních rodičů na jejich Skype se jim to automaticky přihlašovalo.
Zdraví Michal.