[Fanda] FW: Nová verze HolzTV

Karel Hrubeš, Ing. hrubes na braillnet.cz
Neděle Září 7 17:13:52 CEST 2014

Zdravím.
Byl jsem požádán o přeposlání i sem do konference Fanda, snad se tímto
neprohřeším proti pravidlům konference. Jde ale o program pro ZP, tak sem
myslím i níže uvedené informace patří.
Předaný mail následuje pod mým podpisem.
Fajn den přeje Karel Hrubeš.