[Fanda] Jak zablokovat příchozi meily od nežádoucího odesilatele

Jindřich Gombos gombos.jindrich na seznam.cz
Neděle Září 7 12:56:11 CEST 2014

Zdar Edo.
Protože vím, že používáš outlook, tak stojíš na dané zprávě, levým altem do
menu, tam šipkou na zpráva, pak jdi šipkou, je tam vše možné, například
odpovědět všem a podobně a je tam i blokovat odesilatele. tam dej entr,
ještě se tě to zeptá jestli chceš vymazat všechny zprávy od tohoto uživatele
dej ano a mělo by být hotovo. Takhle to uděláš s každou další adresou,
kterou onen lump použije a dříve či později máš pokoj.
Jindra.

Skype jindra3663
Icq 488572257
velikost nožky 44
----- Original Message -----
From: "Eduard Sekela" <e.sekela na centrum.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Sunday, September 07, 2014 12:38 PM
Subject: [Fanda] Jak zablokovat příchozi meily od nežádoucího odesilatele

Ahoj fandové, nastal mi problém ,zasílá mi tady jedna osoba ,která má asi
5meilových adres zprávy o které nemám zájem a tak jsem najel do
kontekstového menu a jedna z položek je zablokovat odesilatele a tak jsem
postupně zmíněných 5meilových adres  zablokoval  a ty se mi nyní denně
oběvuji v nežádoucí poště .Ptám se zda to má tak býti , nebo se meilové
adresy nemají znazorňovat vůbec.Prosím poradí mi někdo.Eda.

---
Tato zpráva neobsahuje viry ani jiný škodlivý kód - avast! Antivirus je aktivní.