[Fanda] Visual Studio najprístupnejšia verzia

František Ollé frantisek.olle na netopier.sk
Sobota Září 6 17:02:59 CEST 2014

Zdravím Fandovia!
Mám Jaws13 Windows XP Professional Service Pack 3. Chcel som si rozchodiť Visual studio Express verziu.
Vyskúšal som už najmenej 5 verzií, ale ani jedna verzia sa mi nezdá úplne prístupná s touto verziou jawsina a to ani za predpokladu, že som si nainštaloval scripty ku Visual Studiu.
Skúšal som verzie 2013, táto verzia mi na XP už ani nešla nainštalovať potom 2012 s touto som tiež nepochodil až 2010 sa mi podarilo nainštalovať a predtým som si nainštaloval ešte verziu 2005, ktorá sa mi z hľadiska kompatibility s novšími projektmi zdá byť najmenej použiteľná pretože ani taký Espeak sa mi v ňom nepodarilo otvoriť. Ako kompromis z tohto vidím verziu 2008 v ktorej sa mi však nepodarilo s jawsinom v nastaveniach urobiť také veci ako zadávať umiestnenie knižníc pre linker prípadne iné parametre a rovnako ani nastavovať umiestnenie hlavičkových súborov. Napríklad ak si nainštalujem nové SDK alebo potrebujem nejaké hlavičkové či iné knižnice pre linker pridať do prostredia Visual Studia. Som z toho už nešťastný, pretože som už vyskúšal snáť všetky verzie, ktoré na XP fungujú.
Neviem či sa to Visual Studio musí nejako pred použitím s čítačmi nastaviť aby sa dalo používať.
Bol by som vďačný za aké koľvek skúsenosti prípadne nejaké tipy a triky, pretože na internete márne budem hľadať riešenia pre vidiacich, lebo oni to odklikajú myšou. Prípadne by ste mi vedeli doporučiť nejakú funkčnú a prístupnú alternatívu? či už kompilovanie cez príkazový riadok alebo nejaké dobre prístupné prostredie?
Za pomoc vopred srdečne ďakujem.
S pozdravom František Ollé.