[Fanda] Vstupní a výstupní tabulka RE: Nvda a braillské řádky Focus

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Sobota Září 6 14:24:04 CEST 2014

Asi tiež češtinu nie? Aby vám to ukazovalo česky. Teda ja som focus ešte
nevidel, ale ak to umožňuje aj písať, tak vstupná tabuľka je tá, ktorou
sa píše a výstupná tabuľka je tá, ktorou sa znaky zobrazujú.