[Fanda] Nvda a braillské řádky Focus

vodicka vodickal na volny.cz
Sobota Září 6 10:54:26 CEST 2014

Dobrý den,

děkuji za tip, ale na té stránce vidím jen informace k Focusu 40 blue a já
mám ten starší bez toho blue, ale možná špatně hledám.
Napadlo mě, jestli ve složce jawsu není ten ovladac, ale co s ním dál?
I když teď si vzpomínám, že když jsem dostal od Galopu počítač, nic jsme
tady tuším instalovat nemuseli, on si ho jaws našel sám. Na co bych se měl
ještě v nvdačku podívat, co nezanedbat?

Díky předem za rady!

Vláďa

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Ondrej Rosik
Sent: Saturday, September 06, 2014 7:13 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Nvda a braillské řádky Focus

Pozdravujem,
skúste tento postup
1) v menu NVDA > možnosti >nastavenia braillu skúste v zozname vyhľadať
riadok Zobrazovače Focus/PAC Mate od spoločnosti Freedom Scientific. Ak
sa tam nachádza, v tomto dialógu vyberte ešte typ pripojenia (bluetooth
alebo usb), nastavenie uložte a prpíadne reštartujte NVDA.
2) Ak sa tam nenachádza, musíte nainštalovať ovládač z tejto stránky
http://www2.freedomscientific.com/downloads/focus-40-blue/focus-40-14-blue-d
ownloads.asp
3) Po inštalácii ovládača skúste znovu pohľadať riadok v nastaveniach
brailu v NVDA.
Tento postup nemám overený, lebo žiaden riadok tu nemám, vychádzam ale z
dokumentácie.

Dňa 5. 9. 2014 o 22:12 vodicka napísal(a):