[Fanda] nemůžu se přihlásit na skype

Radim Vojtek radimvojtek na seznam.cz
Sobota Září 6 10:27:58 CEST 2014

Zdravím. No, to je divné, protože na stolním PC mně vše funguje. A to mám
stejnou verzi, jak na notebooku. Tak jak je možné, že někde to funguje a
někde ne?
----- Original Message -----
From: "Marek Durila" <MarekDurila na seznam.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Friday, September 05, 2014 3:21 PM
Subject: Re: [Fanda] nemůžu se přihlásit na skype

Ahoj, starsi verze jak 6x uz nefunguji.

---------- Původní zpráva ----------

Od: Radim Vojtek <radimvojtek na seznam.cz>

Komu: Konference Fanda <fanda na elsa.cvut.cz>

Datum: 5. 9. 2014 15:14:57

Předmět: [Fanda] nemůžu se přihlásit na skype

"Zdravím. Mám ještě starou verzi skypu 3.8. Vždy, když zadám správné heslo,
tak mě to nepřihlásí, ale vrátí mě to zpět do přihlašovacího okna. Nevíte
čím to je? Vám skype funguje normálně? Děkuji za rady, Radim.

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 7694 (20121115)

http://www.eset.cz"=