[Fanda] Ma niekto skusenosti s nacuvacimi pristrojmi Widex Dream

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Pátek Září 5 16:17:09 CEST 2014

Anebo se domluvit s Widexem na vyzkoušení přístroje s jejich
technikem, jestli by ho šlo zapůjčit a vyzkoušet s příslušenstvím,
třeba na telku/telefon... Mám kamarádku, co bude mít Widex, ale neznám
přesný typ, co si pořídila. Případně se můžeme pobavit soukromě, jak
jsem říkal. Jinak je možné zajít na specializované pracoviště ušního
doktora a domluvit se na vyzkoušení víc typů naslouchátek. V Brně
tohle dělá Audiofon, jestli mají nějaké partnery na Slovensku, nevím,
ale mohli by poradit. Kontakty najdeš na téhle stránce:
www.audiofon.cz.

--
Václav Josef Toul
UČO: 282376