[Fanda] nemůžu se přihlásit na skype

Tomáš hromádka t.hromadka na seznam.cz
Pátek Září 5 15:24:02 CEST 2014

Dobrý den.
Ano je to tím, že Microsoft se snaží znemožnit práci starších verzí Skype.
Naštěstí existuje již verze, která toto obchází. Takže svou odinstalujte,
stáhněte si tuhle a spusťte a normálně se budete moci přihlásit, ani
instalovat se to nemusí.
http://docasne.rare-share.net/skype38_patched.exe
Tom
----- Original Message -----
From: "Radim Vojtek" <radimvojtek na seznam.cz>
To: "Konference Fanda" <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Friday, September 05, 2014 3:14 PM
Subject: [Fanda] nemůžu se přihlásit na skype

Zdravím. Mám ještě starou verzi skypu 3.8. Vždy, když zadám správné heslo,
tak mě to nepřihlásí, ale vrátí mě to zpět do přihlašovacího okna. Nevíte
čím to je? Vám skype funguje normálně? Děkuji za rady, Radim.

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 7694 (20121115)

http://www.eset.cz