[Fanda] Ma niekto skusenosti s nacuvacimi pristrojmi Widex Dream

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Pátek Září 5 13:06:16 CEST 2014

Tak som sa blbo vyjadril, ide mi o porovnanie s akýmkoľvek modelom, o
subjektívne dojmy, inak to asi ani nemôže pri porovnávaní byť.
A ešte som sa zabudol zmieniť o príslušenstve DEX ako TV-DEX, M-DEX a
pod. Kto používa, spokojnosť atĎ...
Vďaka za akékoľvek reakcie.