[Fanda] příkaz pro bat soubor

Vítek tapin na wo.cz
Pátek Září 5 08:47:34 CEST 2014

Ahoj,

Nevím, jestli potřebuješ mít pouze jedenprofil v dané složce, a ne dva,
takže by program nevěděl, jaký z profilů spustit atd. ale šlo by to např.
if "%profil"=="p" copy "c:\vychozi_cesta" "C:\cilova_cesta"
if "%profil%"=="t" copy "c:\vychozi_cesta" "c:\cilova_cesta"

Nebo 2. varianta pokud se mají jmenovat stejně v dané složce, tak bych daný
profil přejmenoval ren, přesunul pryč move, následně přejmenoval druhý
přejmenovaný profil na původní název ren a zkopčil do požadované složky
move, a vyhnul bych se absolutním cestám umístěním baťáku do složky profilů
např.

ren myprofile\myprofile.dat myprofile.dat.t (přejmenování aktuálního
profilu na t)
move myprofile\myprofile.dat.t myprofile.dat.t (přesunutí přejmenovaného t
do složky o jednu výš k baťáku)
ren myprofile.dat.p myprofile.dat (přejmenování profilu p na původní)
move myprofile.dat myprofile\myprofile.dat (přesunutí přejmenovaného p do
požadované složky)

Takhle se přejde z profilu t na profil p, a druhý baťák by provedl věc
zcela opačnou.

Vítek