[Fanda] příkaz pro bat soubor

ppartyka ppartyka na chello.cz
Pátek Září 5 08:18:54 CEST 2014

Uměl by bat volbu profilu např.

jestliže zadám "p", načte se jeden profil
jestliže zadám "t" načte se profil druhý

aby písmenná volba mohla být zadaná až v momentě, kdy bat příkazy běží ...
Tím by se zjednodušil výběr profilu, resp jeho předešlé nakopírování a
provedení.

P.P.
----- Original Message -----
From: "Vítek" <tapin na wo.cz>
To: "Konference - Fanda" <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Thursday, September 04, 2014 11:47 PM
Subject: Re: [Fanda] příkaz pro bat soubor

Ahoj Pavle,

@echo off
title titulek skriptu cokoli
start "cesta\soubor.exe"
můžeš i kombinovat s proměnnými %programfiles% %programfiles(x86)%
%username% %windir% atd. Na něco je třeba start, na něco stačí jen cesta v
uvozovkách.

Já si třeba pomocí bat skriptu přepínám i profily v Miranděě IM a NG, kde
nejde weather plugin pro počasí a další, tak že jeden profil se nakopčí na
jiné místo, odtamtud se vezme druhý, který se přejmenuje a nakopíruje do
složky pro profil na jiné instanci Mirandy, přičemž se aktuální instance
vypne, a uvede do provozu po změnách instanci druhou atd.

Vítek