[Fanda] Ma niekto skusenosti s nacuvacimi pristrojmi Widex Dream

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Pátek Září 5 01:11:30 CEST 2014

To ti asi nikdo neporovná se všema modelama, pokud bys věděl, s čím to
chceš srovnat, můžu někomu říct, případně napiš soukromě. Vašek Toul

--
Václav Josef Toul
UČO: 282376