[Fanda] příkaz pro bat soubor

Vítek tapin na wo.cz
Čtvrtek Září 4 23:47:51 CEST 2014

Ahoj Pavle,

@echo off
title titulek skriptu cokoli
start "cesta\soubor.exe"
můžeš i kombinovat s proměnnými %programfiles% %programfiles(x86)%
%username% %windir% atd. Na něco je třeba start, na něco stačí jen cesta v
uvozovkách.

Já si třeba pomocí bat skriptu přepínám i profily v Miranděě IM a NG, kde
nejde weather plugin pro počasí a další, tak že jeden profil se nakopčí na
jiné místo, odtamtud se vezme druhý, který se přejmenuje a nakopíruje do
složky pro profil na jiné instanci Mirandy, přičemž se aktuální instance
vypne, a uvede do provozu po změnách instanci druhou atd.

Vítek