[Fanda] příkaz pro bat soubor

ppartyka ppartyka na chello.cz
Čtvrtek Září 4 21:33:22 CEST 2014

Mám prosbu.

Potřebuji, aby před vlastním zpuštěním programu "eurotelsms" se nastavil konkrétní uživatelský soubor přes bat dávkový soubor. To řeším jednoduše zkopírováním aktuálního potřebného uživatelského souboru.

Ale teď si nevzpomenu jak dořešit, aby v další řádce bat dávky se mně zpustil už příslušný program. Stačí zadat jeho cestu a název anebo tam musí být ještě nějaký dávkový příkaz?

@echo off

jsem dal na začátek aby nevypisoval proces na obrazovku.

Už si to honem nevybavím tak kdyby měl někdo postup v paměti, nechť mně ho hodí, třeba i na soukromo.

Předem díky moc.

P.P.