[Fanda] audio a video konvertor

Rastislav Kiss rastik.kiss na gmail.com
Čtvrtek Září 4 19:07:24 CEST 2014

Dobrý večer,
súbor som si stiahol. Ako som už skôr spomínal, neviem bez pomoci zraku
program odinštalovať. Keď som spustil vašu inštalačku a zvolil si
slovenčinu tak mi vypísal že táto inštalačka je stará a že či nechcem
stiahnuť najnovšiu. Dal som že nie no po tom sa to zavrelo a otvorila sa
stránka s ponukou či nechcem prevziať ich widget na svoju stránku.
Skúsim ešte starú verziu odstrániť zapomoci vidiaceho no moc si od toho
nesľubujem. Alebo skúsim pri inštalácii vypnúť internet aby sa nemohol
kuknúť aká je najnovšia verzia. Treba skúšať. Nič iné mi zatiaľ asi
neostáva.
R.K.
Dňa 4.9.2014 o 16:18 gp1 napísal(a):