[Fanda] Letaky Makro a jeho pristupnost?

ppartyka ppartyka na chello.cz
Čtvrtek Září 4 18:50:09 CEST 2014

Peter, záměr znemožnit prohledávačům jako Google nebo na ceny Heureka dostat
se k obsahu letáků kvůli tomu, aby se k obsahu nedostal každý (uzavřená
skupina), to vysvětluje, proč tyto stránky letáků se objevují jen jako
obrázky.

Jde na těchto stránkách využít uložení třeba do jpg a následně prohnání
finereaderem? Nebo raději od nich chtít pdf dokument?

Jak se Marek ptal na přístupnost, jistě, můžem si říct ať nám to přečte
vidící, ale na takové rady tu není určená tato konference. Spíš mně jde o
to, jestli existuje nějaký pomocný prostředek jak se k informací dostanu.

P.S.: Mně tu od nich chodí maily s akčními nabídkami, z mailu si přečtu
orientační náhled, ale potom detaily jsou odečítačem nečitelné. Když tak
jeden takový mail můžu na soukromo poslat tomu kdo by měl chuť na to
kouknout.

P.P.