[Fanda] audio a video konvertor

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Září 4 15:20:25 CEST 2014

Zdravím, použávám HD Video Converter Pro z Chip DVD. Umí to úplně
všecko, jak videa, tak audia. Dokáže to efektivně pracovat na více
jádrech procesoru, takže je to rychlé. Jak je to s přístupností pro
odečítače, netuším. Zatím to luštím lupama.

http://www.videoconverterfactory.com/hd-video-converter/