[Fanda] audio a video konvertor

Rastislav Kiss rastik.kiss na gmail.com
Čtvrtek Září 4 15:07:07 CEST 2014

Dobrý deň,
stiahol som si free studio z vami uvedeného linku no asi nepodporuje XP
lebo už pri inštalácii pri zvolení slovenčiny mi jaws nečítal niektoré
znaky tak ako by mal a teraz keď spustím napr. audio konvertor tak sa
ani neotvorí jeho okno no rovno vybehne okno vyskitla sa chyba s
aplikáciou ... a podobne sú aj ostatné nástroje. Keď som chcel skúsiť
preinštalovať a klikol som uninstall tak sa otvorilo okno uninstall no
nič nefungovalo na pohyb v ňom čiže tabulátor šípky atď. Teraz neviem čo
s tým - ideálne by bolo keby sa to dalo nejako rozchodiť no zatiaľ som
neprišiel na to ako.
r.K.
Dňa 3.9.2014 o 7:10 gp1 napísal(a):