[Fanda] swamp na win osm jedna x64

Petr Bláha hammet.pb na seznam.cz
Čtvrtek Září 4 09:39:37 CEST 2014

Ahoj,
já to takto rozchodil u manželky na počítači, tu knihovnu jsem tam dal znovu ručně a pak přes příkazový řádek zaregistroval, spíš se ale potýkám s jiným problémem na téhle platformě, že mi nejde otáčení / zaměřování myší - chová se to jako na virtuálním stroji že když o kousek hneš myší, tak se postava začne otáčet strašně rychle a tím pádem je to takhle nehratelné.
Kontaktoval jsem i autora hry a bylo mi řečeno že on a pár dalších lidí to na win 8.1 normálně bez probémů hraje.
Každopádně s těma knihovnama ti kdyžtak můžu pomoct, když bude potřeba.