[Fanda] česká televize

Vítek tapin na wo.cz
Středa Září 3 18:42:42 CEST 2014

Zdravím,

Youtube Downloader jsem chtěl také doporučit, nicméně ten v poslední době i
s poslední aktualizací má s ČT potíže, a videa nestahuje tak jako dříve.
Kdesi jsem slyšel, snad i možná tady to někdo psal, že webadmini v ČT
sledují nové update tohoto jinak skvělého freeware, a několik dní po vydání
aktualizace provedou drobnou změnu zdrojového kódu tak, aby videa tahat
nešla. Jinak neplést si s jiným Youtube Downloaderem, v našem případě se
jedná o ten český.
http://www.pepak.net/ytd

V changelogu o tom nic neuvádí. Vím, že jsem si také chtěl sosnout pár
pořadů z ČT, a dříve to šlo v pohodě v mp4 kontejneru, a mě to tahat
nezačalo s chybovou hláškou chyba parsování čehosi.

Toť mé skromné postřehy.
Vítek

Tapin-radio coordinator
Twitter: http://twitter.com/tapin_radio