[Fanda] swamp na win osm jedna x64

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Středa Září 3 18:22:41 CEST 2014

Neviem, jediné, čo ti môžem poradiť je skúsiť napísať do audiogames.net
fóra do témy Swamp. Sem tam to hrávam, mám tu ale len win 7 64-bit.
Jediné, čo by mohlo ešte pomôcť, spustiť ten bat súbor s maximálnymi
možnými právami, teda ako správca, toto u mňa na sedem zabralo.

Dňa 3. 9. 2014 o 16:08 Pavel Vlček napísal(a):