[Fanda] skenování dokumentu

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Středa Září 3 14:18:45 CEST 2014

Ahoj,
když už se tak bavíme o skenování dokumentů, mám od začátku problém s
Plustekem Optibookem 3600 jen doma: mívám ho vypnutý, takže startuje, když
ho potřebuju, až uprostřed práce s Windows. Porlbém je v tom, že se mi
nikdy nepodaří napoprvé, ani ani napočtvrté naskenovat celý dokument v jeho
délce položený do skeneru, musí se ten skener nejdřív protáhnout, postupně
produlužuje svoji skenovaí délku, přitom vozík projede pod celým
dokumentem, ale sejme se nejdřív třeba čtvrtina délky dokumentu, pak třeba
polovina a tak postupuje dál a dál až to zvládne celé. Já na to naštěstí
vidím, takže to sleduju a teprve až v náhledu vidím, že se to naskenovalo
celé, tak dám finální skenování, ale nedovedu si představit, co vy
nevidomí. Dělá to také někomu? Dá se tomu nějak odpomoci? V práci máme
podobný skener, ale vyšší čtyřkové řady a nedělá to - respektive nevím,
jestli to není tím, že je pořád zapnutý, ale i kdybych ten svůj doma měl
zapnutý pořád, tak on mi usne - kde se tohle nastavuje, za jak dlouho usne?
a pak to dělá s tím protahováním taky. Dokonce, i když startuje spolu s
Windows, tak to někdy udělá, někdy ne.
Díky za rady ne obecné, ale někam vedoucí, tedy spíše než rady, díky za
zkušenosti. Miloš