[Fanda] skenování dokumentu

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Středa Září 3 11:14:14 CEST 2014

  Dobrý deň, ak máte nainštalovanú štvorkovú verziu software, tak by ste
túto možnosť tiež mali mať. Skúste začiarknuť kdesi v nastaveniach alebo
priamo na obrazovke možnosť autocrop. Ja tento skener nemám a díval som sa
len do manuálu takže presnejšie Vás navigovať neviem. V každom prípade voľba
aautocrop by mala spôsobiť, že pri vytvorení náhľadu bude obrázok aj
orezaný. Funguje to potom tak, že keď vytvoríte náhľad, dôjde k orezaniu
obrázka, takže následným kliknutím alebo stlačením tlačidla už vykonáte
naskenovanie. Ak by ste do skenera vložili iný papier iného formátu alebo na
iné miesto na ploche skenera, treba opäť najprv vytvoriť náhľad, čím sa
znovu vytvorí aj nový výrez a následne obrázok naskenovať.

  Ak nemáte nainštalovanú najnovšiu verziu softwaru pre Váš skener, tak pre
istotu prikladám link.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/20363153/OpticBook3600-V4013_15L.zip

     S pozdravom

       Š Kiss

----- Original Message -----
From: "Jiří Stejskal" <stejskal na braillnet.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Tuesday, September 02, 2014 7:19 PM
Subject: Re: [Fanda] skenování dokumentu

Dobrý den.
Ano, myslel jsem ten prográmek ke skeneru Opticbook. Taky mám skener této
značky, ale starší řady 3600. Pokud bych měl Vámi zmíněný Book pavilion
najít v nabídce Plustek Opticbook, tak se asi verze 3800 liší i v nabídce
aplikací, protože já tam mám pouze položky Action expres, bButton manager a
Scanner utility. Takže asi bohužel...
Jiří Stejskal