[Fanda] HELIOS Green: efektivní ERP systém pro velké firmy - HELIOS.eu

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Středa Září 3 01:06:29 CEST 2014

Obávám se, že tu asi nebude nikdo, kdo by s tímhle pracoval. V zásadě
by se to asi dalo nějak doozvučit, aby  hlasák četl i ty podnabídky.

--
Václav Josef Toul
UČO: 282376