[Fanda] Problém s přenosem souboru přes skype

Zuzana Rojikova - Konferencny E-mail rojikovazuzana na gmail.com
Úterý Září 2 22:30:35 CEST 2014

Zdravim,
keby vam to poslal v dvoch suboroch, nepreslo by to? Ja som mala podobny
problem a vyriesili sme to takto.
Tiez mi predtym vsetko posielalo v pohode (islo o totoznu velkost suboru),
ale tomuto sa to skratka nepacilo. Po rozdeleni to preslo. I ked
nevylucujem ani iny problem. Toto, co pisem, nemusi situaciu vobec vyriesit.
Zuzana

S pozdravom
Zuzana Rojíková

zuzanarojikova na gmail.com
rojikova.zuzana na gmail.com - konferenčný e-mail

Odoslané cez Android

Dňa 2. septembra 2014 22:06:49 používateľ Jarek Krcmar <kjarek1 na seznam.cz>
napísal: