[Fanda] Problém s přenosem souboru přes skype

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Září 2 20:38:14 CEST 2014

No tak napadá mi len pár vysvetlení
1) Zip okrem mp3 obsahuje aj nejaký spustiteľný súbor, ktorý skype filtruje
2) Spojenie u vás alebo u toho človeka je tak mizerné, že sa to vžey zrúti
3) Druhá strana používa starší Skype, eventuálne GWConnect
4) Zip je priveľký (netuším, či toto skype nejako rieši, ale možné to je)