[Fanda] skenování dokumentu

Jiří Stejskal stejskal na braillnet.cz
Úterý Září 2 19:19:29 CEST 2014

Dobrý den.
Ano, myslel jsem ten prográmek ke skeneru Opticbook. Taky mám skener této
značky, ale starší řady 3600. Pokud bych měl Vámi zmíněný Book pavilion
najít v nabídce Plustek Opticbook, tak se asi verze 3800 liší i v nabídce
aplikací, protože já tam mám pouze položky Action expres, bButton manager a
Scanner utility. Takže asi bohužel...
Jiří Stejskal

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Štefan Kiss
Sent: Tuesday, September 02, 2014 6:09 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] skenování dokumentu

  Dobrý deň, mal som na mysli obslužný software konkrétneho skenera. Môj
predošlý skener bol značky Canon a bol k nemu dodávaný program Canoscan
Toolbox, ktorý toto umožňoval. Teraz mám skener Opticbook 3800, ku ktorému
je dodávaný program Book pavilion a ten to vie tiež. Teda položím na skener
fotku, preukážku alebo čokoľvek iné a po naskenovaní sa do súboru uloží len
daný obrázok, teda nie čierne okolie. Pokúšal som sa hľadať na internete
programy, ktoré by toto vedeli a neboli by závislé na konkrétnom modeli
skenera, no nenašiel som. Ani Finereader ani Irfanwiev a podobné známe
obrázkové programy to nevedia.

     Š K