[Fanda] Dotaz ke Skype

Rastislav Kiss rastik.kiss na gmail.com
Úterý Září 2 16:44:56 CEST 2014

Dobrý deň,
neviem aký screenreader používate ale s najnovšou verziou NVDA to ide
krásne len si je treba uvädomiť že prihlasovacie okno je ako v
internetovom prehliadači teda že ak sa neozve zvuk indikujúci vstup do
editačného pola a tým aj zrušenie formulárovích skratiek tak údaje písať
nemožno. Ak vám skipe tvrdí že nerospoznal vaše prihlasovacie údaje tak
prechodom na staršiu verziu nič nezmôžete ale to je vám určite jasné.
Osobne by som na staršie verzie skipu neprechádzal a dvojnásobne už len
pre to že mám windows XP. Staršie verzie skipu môžu obsahovať
bezpečnostné chyby a v kombináciii s trhlinami v XP na ktoré sa
microsoft pekne krásne vykašľal môže byť dojem z pohodového volania
razom fuč.
R.K.
Dňa 1.9.2014 o 15:10 Jaroslava Dvořáková napísal(a):