[Fanda] Prepojenie Skype a Facebooku

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pondl Z 1 14:40:30 CEST 2014

oK, zd sa, e som to vyrieil presne tak, ako som psal. Teda odhlsil
som sa, prihlsil som sa cez et facebook a tam som zaiarkol e u mm
skype. Nsledne som vybral et a prepojilo sa to. Akurt na skype home
aj tak stle nevidm statusy, take toto zjavne u ma nefunguje tak, ako
by malo.

Tam som to pozeral, vtip je v tom, že stránka tvrdí, že účty nie
sú prepojené. Je tam len ďalšie informácie, ale to vyzerá len ako
pokec k tomu, že sa to dá. Ešte asi skúsim odhlásiť skype a
prihlásiť sa na úvodnej obrazovke cez meno a heslo Facebooku, je tu
taká možnosť. Tak som zvedavý, čo to spraví.

Dal informace o konferenci Fanda