[Fanda] Prepojenie Skype a Facebooku

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pondělí Září 1 14:20:20 CEST 2014

Tam som to pozeral, vtip je v tom, že stránka tvrdí, že účty nie sú
prepojené. Je tam len ďalšie informácie, ale to vyzerá len ako pokec k
tomu, že sa to dá. Ešte asi skúsim odhlásiť skype a prihlásiť sa na
úvodnej obrazovke cez meno a heslo Facebooku, je tu taká možnosť. Tak
som zvedavý, čo to spraví.