[Fanda] Prepojenie Skype a Facebooku

Pondělí Září 1 13:46:24 CEST 2014

Ahoj Ondrík,
nepamätám si to už presne, ale vtip je v tom, že najprv sa musíš do
svojho účtu prihlásiť cez stránku skype.com a tam si to nájsť a už
neviem či práve nie zmazať to prepojenie a následne ak to urobíš ako
píšeš, tak už ti to bude fungovať. A možno aj prepojiť to ide priamo cez
stránku skype.com, tak poskúšaj.