[Fanda] Dotaz ke Skype

Csaba Garai csaba.garai na gmail.com
Pondělí Září 1 11:59:28 CEST 2014

Zdravím,
s verzí Skype 3.8 asi bude problém.
Dle včerejší zkušenosti na jednom z našich PC ji prostě Microsoft
odpojil a nejde se přihlásit.
Máte někdo podobnou empirii? Zkusil jsem změnit heslo, nainstaloval jsem
nejnovější Skype, vše fungovalo. Dal jsem obnovit systém zpět na verzi
3.8, opět problém s přihlášením... opětovný návrat na nejnovější verzi a
Skype funguje.
Během pokusů se na webu Skype objevila hláška ve smyslu, že nemožnost
přihlášení je z důvodu použití staré verze Skype...
Myslím, že to vypínají postupně, ale pokud by byla možnost jeje ještě
používat, byl bych raději. Cs.

--

s pozdravem, Cs.